Creatieve uitingen

Zoals jullie allemaal in mijn dagboek hebben kunnen lezen was er afgelopen zaterdag (6 september) een super gave supriseparty voor mij georganiseerd. er zijn veel foto’s gemaakt en met al die foto’s ben ik aan de slag gegaan en daar is dit filmpje uitgekomen. Hopelijk vinden jullie hem net zo leuk als ik;)

Download my_supriseparty_0001.wmv

De laatste tijd zit ik veel op internet te zoeken en dan vooral op youtube.com voor leuke filmpjes. Al heel wat muziek en cabaret heb ik afgespeeld de afgelopen weken, maar een aantal keer ben ik ook een eigen creatie van iemand tegen gekomen. Die had dan voor zijn vriendin of vrienden een speciaal filmpje gemaakt. Zo ben ik ook eens gaan zoeken en kijken hoedat dat nou moest en uiteindelijk is het ook mij gelukt om een filmpje in elkaar te zetten en deze is voor jullie Danielle, Milou en Anouk, met al mijn liefde:

(klik op de link hieronder voor het filmpje)

Download vriendschap_0001.wmv

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

