Welkom

Hartelijk welkom op mijn web-log.

Ik kan nauwelijks beschrijven hoe enorm ik je steun en medeleven waardeer. Iedere kaart, iedere SMS ieder telefoontje geeft me wat extra energie. Omdat er steeds zoveel feitelijkheden zijn uit te wisselen wil ik proberen je via deze weblog op de hoogte te houden van wat is gebeurd of van wat nog staat te gebeuren. Als ik je dan tegenkom dan hebben we meer tijd over voor leuke dingen.

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

26 Responses to Welkom

  1. Cynthia says:

    Heey lieverd!

    Daar ben ik voor he, om je te steunen! Je weet dat ik er altijd voor je zal zijn! Goed dat je zo’n weblog maakt, dan hoef je het niet de hele tijd uit te leggen, dat is ook weer zo fijn. Heel veel succes nog verder!

    Dikke kus en knuffel Cynthia

  2. Lisette says:

    Lieve Marije
    Goed joh, zo’n weblog, echt handig! Meid, je weet het he, je kan altijd bij me terecht. Voor het goede en het slechte. Never give up! heel veel sterkte en succes nog verder. Spreek je snel weer in Reallife. (en kom maar snel weer een keer naar de tennis als coach!!! :D)
    kus hvj Lisette

  3. merel says:

    heey dy marije
    hoe gaat ie ??
    al beter hoop ik :p hou dy goede moed erin net alls in het dagboek.
    doe je dat?? :p
    xxx merel
    ik zie je snel hoop ik?!
    coole weblog zeg handig!!

  4. Adrienne van der Horst says:

    Lieve Marije,

    Vandaag van je vader op de medische dienst Rotterdam het goede nieuws gehoord ,ik heb het ook op je web-log gelezen. Wat ben ik blij voor je !!!!!!Heel veel sterkte de komende dagen met je 4e kuur ik denk positief aan je , nu weet je waar je het voor doet.

    Dikke kus Adrienne

  5. Siets says:

    Hee Marije!

    Al weer tijdje terug dat ik je gesproken heb..
    Geef niet op meid,
    ik weet dat je sterk bent🙂
    Heel veel succes de komende kuren!
    Goed initiatief zo’n weblog😉

    Liefs xx,
    Siets

    Ps. ik denk nog best vaak terug aan het tenniskamp,
    dat waren nog eens tijden (H)

  6. Wilma says:

    Hoi Marije,

    Ik heb je weblog gevonden. We hopen en duimen dat het goed met je gaat! Zet ‘m op!! Groeten, ook van Peter.

    Wilma

  7. Lieve Theuns says:

    Dag Marije,

    Ik ben de verpleegster van het ExxonMobilbedrijf in Antwerpen.
    Via je vader heb ik vernomen dat het goed gaat en dat je zo sterk bent.
    Van op afstand wens ik je het allerbeste toe en hoop dat je deze periode snel kan vergeten.

    Van harte
    Lieve

    Hartelijke groeten vanuit Belgie!!

  8. Lucie & Paul says:

    Hallo Marije,
    Me even voorstellen:Ik ben Lucie een nichtje van je oma Nelly. Wel heel speciaal om op deze manier te laten weten wie ik ben!! Wij, Paul & ik volgen al jaren alle verhalen die Nelly en Dre vertellen over jullie gezin en natuurlijk ook over jouw geweldige tennisprestaties.
    Het laatste verhaal,dat je zomaar ziek bent geworden, heeft ons behoorlijk geraakt.
    We hebben je dagboek gelezen en zullen dat de komende tijd ook blijven doen. Je schrijft heel beeldend (al die akelige prikken) en ook met de nodige humor. Wat ben je toch een dappere meid!
    Heel veel sterkte de komende tijd en de groetjes aan je zusjes en aan mama Elise en papa Kees.
    Groetjes
    Lucie & Paul

  9. Brigitte, Ad, Bobbie en Lois says:

    Hi Marije,

    echt super zo’n weblog. We volgen het op de voet en kunnen dan als we elkaar treffen over leuke dingen praten. En doen, ik hoop en verwacht dat je superfit bent als we met de familie weer een potje voetballen op deze of gene verjaardag. Graag ben ik dan bij de partij van jou, Braveheart.
    Groeten uit Tilburg van Brigitte, Ad, Bobbie en Lois.

  10. ria jonker says:

    Hoi Marije, Over 1,5 week begint het open toernooi in Zevenbergen.
    Hopelijk kun je ons komen helpen.Zo,n week is altijd super gezellig en dat is wat je nodig hebt!!!! Ik weet zeker dat ik namens iedereen spreek van de commissie, je bent van harte welkom.We gaan er wat leuks van maken!groetjes en heel veel sterkte
    p.s. wat was het leuk he op Roland Caross.
    groetjes Ria Jonker

  11. Vera van Bouwel says:

    Beste Marije,
    ik ben een verpleegster die bij EM op het bedrijf van je vader werkt. Ik heb je weblog gelezen en moet eerlijk zeggen dat ik met soms tranen in de ogen je dagboek heb gelezen, ik ben blij dat je zo moedig terugvecht tegen die vijand in je lichaam, waar een wil is ,is een weg schrijf je ergens , heel goede ingesteldheid is dat.. Ikzelf gebruikte vaak de leuze uit het Nederlandse wapenschild : Je maintiendrai = ik zal handhaven.. Ga jij zeker ook doen !!!
    Bij elke bloedprik die ik nu doe, zal ik aan je denken, maar ik ben gelukkig niet zo’n “doos” denk ik. Het lukt me over het algemeen wel vrij aardig ! Marije,het ga je goed en ik ben blij dat erzoiets als dit bestaat , kan ik van op afstand met je meevoelen !
    Belgische hartelijke groet,

    Vera

  12. Ben en Marja (Roosendaal) says:

    Hoi Marije,

    wat knap dat je ons je dagboek laat lezen. Zo kunnen we wel heel goed met je meeleven en proberen ons in te voelen in jouw situatie.
    Petje af voor jou.
    Heel goed van je dat je alles doet om afleiding te zoeken; blijven doen hoor!!
    En die klote vakantie is zo voorbij, dan zijn al je vriendinnen er weer om je te steunen.
    Heel veel lieve groetjes uit Roosendaal van Ben en Marja.

  13. familie de jong says:

    lieve marije

    we vinden het knap dat je zoxb4n weblog maakt zodat iedereen weet wat jij mee maakt en dat is niet niks heel veel sterkte met alles wat er nog gaat komen we zullen aan je denken

    liefs de de jongs

  14. Anonymous says:

    Ik wens je een heel succesvolle operatie en een spoedig herstel !

  15. J.Peters says:

    Marije , knap hoor ,hoe je alles beschrijft . Hou je taai ,veel sterkte, groet Jan Peters

  16. Peter Haast says:

    Hi Marije

    Wat was ik blij toen ik je moeder aan de telefoon kreeg, opgewekt als altijd maar dit keer ook duidelijk opgelucht. Ik heb gisteren vaak aan je gedacht. Gelukkig zijn de eerste berichten heel goed, tenminste wat de operatie zelf betreft. Ik kan me voorstellen dat jij graag wat minder pijn zou hebben. Daar komt vast verandering in! Het is allemaal nu nog zo vers. Nu eerst maar eens goed rusten en je lichaam de kans geven te herstellen.
    Vandaag vroeg Marlies uit H5 nog om je adres, dus ik denk dat er nog wel wat post jouw kant uit gaat komen.

    Groet en knuffel

    een blije en opgeluchte mentor

  17. Jan en Andrea says:

    Hoi Marije, we zijn erg blij voor jou dat alles goed verlopen isen wensen je een voorspoedig herstel toe.De hartelijke groeten van Jan en Andrea ook voor jullie pap en mam en je zusjes.

  18. Ben de Koning says:

    Heel goed nieuws. Peter Haast mailde het door. Natuurlijk gun ik je helemaal geen pijn en bewonder je om je dapperheid. Maar het sterkt je vast dat je beseft dat er ook successen worden geboekt en dat dit er een van is. Marije heel veel sterkte en hou vol. Natuurlijk wens ik dat ook naar je ouders en je zusje.
    Groet, Ben de Koning.

  19. Antoine Zielhorst says:

    Hoi Marije,
    Fantastisch dat het allemaal zo goed is verlopen.Ik ben heel blij voor je. Nu gaat het alleen maar vóóruit!!Heel veel sterkte en hartelijke groeten ook aan je ouders en je zusje.
    Antoine Zielhorst

  20. Johan van Dongen says:

    Hoi Marije,

    Veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je er weer helemaal bovenop komt.

    Johan van Dongen

  21. Lambxe8rt van de Wiel says:

    Marije,

    Ik ben ontzettend blij om te horen dat deze spannende operatie zo goed is verlopen. Naar ik heb begrepen zijn er op het eerste gezicht nu ook geen complicaties. Super. Een belangrijke stap.
    Nu duim ik dat je herstel de komende maanden net zo voorspoedig verloopt.
    Succes hiermee.

    Lambèrt van de Wiel

  22. Mariet Laven says:

    Hallo Marije,

    Wat een goed nieuws dat de operatie zo voorspoedig is verlopen. Ik lees net in het dagboek dat de pijn nu ook veel minder is. Gelukkig maar. Nu kan het herstel beginnen. Heel veel sterkte en succes hierbij!

    Groeten,
    Mariet Laven

  23. wil van lith says:

    Hallo Marije,

    Ik hoor dat je op de goede weg bent en dat ook de pijn gelukkig minder is. Nu kan het herstel beginnen.
    Heel veel sterkte en de hartelijke groeten, ook aan je ouders en je zusje.

    Wil van Lith

  24. familie van Eck says:

    lieve Marije,

    wat een fantastisch nieuws echt geweldig, wat zullen jullie allemaal blij zijn!! Maar met zoveel wilskracht het kon eigenlijk niet anders!!!Zoals door velen al gezegd; wat schrijf jij ontzettend mooi, mssh moet je daar inderdaad iets mee gaan doen… Maar voorlopig nog even doorbijten totdat je echt weer kunt gaan genieten van je leventje, zoals het hoort te zijn, voor iemand van jouw leeftijd.Wij wensen je het aller allerbeste en natuurlijk ook voor je hele familie!! Veel liefs,
    van ons allen, Silvy van Eck

  25. Ria de Rooij says:

    Lieve Marije,

    Kop op meid, hou vol, nu komt het echt op knokken aan. Wij denken elke dag aan je en duimen dat die verschrikkelijke misselijkheid weer snel verdwijnt. En die gaat ook weer verdwijnen. Dan ziet alles er weer wat zonniger uit.

    groetjes uit Eindhoven van Nils, Ria, Merel, Jelle en Stijn

  26. anniek says:

    heeey meis!!
    nu ik dit allemaal weer lees, en ook van die doe een wens dag, het is echt een super goeie stichting!!
    Maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat ik je een ongeloofelijke kanjer vindt!! Helaas zitten we neit meer bij elkaar in de klas, dus erg vaak zien we elkaar niet. Hopelijk lukt het zo snel mogelijk om zonder krukken te lopen, en we vechten allemaal met je mee!!
    kuusx ly(L)
    anniek

Leave a Reply

