Profiel

naam: Marije de Rooij

leeftijd: 17 jaar

291410755_5_8wg4_3

kleur haar: bruin

kleur ogen:blauw

broers/zussen: Cecile (15) en Isabelle (14)

school: Marklandcollege Vossenberg 5 Atheneum

lievelings eten: sinds kort gewoon vlees met aardappelen en wat groente, naast al dat ziekenhuis voedsel is dat echt goddelijk!

favoriete sport: Tennis!!

favoriete tenniss(t)er: RAFAEL NADAL! en bij de dames ben ik voor Ivanovic

lievelings liedje: k hou van heel veel nummers, luister ook onwijs veel muziek. mijn lieverlings nummer veranderd daarom ook heel vaak, maar het liedje dat ik leuk blijf vinden door alle jaren heen is toch wel Onderweg van Abel

favoriete boek: OverHoop/ Meisje met negen pruiken

lievelings film: ik hou van veel verschillende soorten films, met mijn vriendinnen kijk ik vaak thrillers daarvan vind ik saw 1/2/3/4 heel leuk om te zien. maar thuis zet ik toch vaak een romantishe komedie op. 

lievelings dier: mijn allerliefste caviatjes Bjorn Borg en Coco Chanel (Knabbel en Skippy zal k ook nooit vergeten)

lievelings snoep: uu eigelijk is al het snoep lkkr, mr k ben helemaal gek op chips😄

mijn hobbies: TENNIS, TENNIS, TENNIS en nog eens TENNIS… daarnaast hou k ook heel erg van muziek luisteren, een filmpje kijke met mijn vriendinne en feeste!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Profiel

  1. anja clarijs says:

    Hallo Marije,
    Vraag me iedere keer af hoe het met je is. Het Lobbelaer toernooi is voorbij de vakantie in volle gang voor de meesten….en jij/jullie vakantie ziet er dit jaar toch heel anders uit. Dan is het fijn om op deze manier toch te kunnen lezen hoe het je vergaat. Gelukkig lees ik dat je ook nog aan leuke dingen toe komt en kan delen met lotgenoten.
    We denken aan jullie ook al zien we jullie nu niet en wensen jou veel sterkte met de weken die nog komen. Je hebt een geweldig schrijftalent…
    heel veel toi toi en de groeten aan je ouders en zusjes.
    anja en mark, ouders van Tim Faatz

  2. Ad Bakker says:

    Hallo Marije,

    Als nieuwe ambulant begeleider had ik het voorrecht je te mogen ontmoeten de dinsdag voor je vertrek naar Leiden.
    Ik trof je aan op de schommel met een ipod in je oren (het oortje natuurlijk).Zo schommelde je je door de puberteit heen zei je moeder.
    Wat een optimisme en een vertrouwen in de toekomst .Ik was er erg van onder de indruk.
    Leiden heeft er een inspiratiebron van formaat bijgekregen.
    Ik wens je een spoedig herstel en alle goeds voor de komende periode.

    Groeten Ad Bakker

  3. J.Schetters says:

    Beste Marije,

    Fijn dat we op deze manier van je kunnen vernemen hoe het met je gaat. Op weg naar je herstel heb je al aardig wat “hobbels” genomen en ik begrijp dat je momenteel weer met zo’n “hobbel” bezig bent.
    Ik wens je alle goeds toe en veel succes met de uitslag van de operatie. We denken aan je!

    Groeten,

    J.Schetters

  4. Daniek says:

    hoii meis,

    Ik wil je even zeggen dat echt een kanjer bent!!! Ik zal voor je duimen voor de uitslag, ik hoop zo dat alles goed komt. heel veel sterkte en ik kom je snel een keertje bezoeken!!!

    xxx Daniek

  5. Ria de Rooij says:

    Lieve Marije,

    Ik zit op mijn werk, maar denk aan jou en duim voor je. Sterkte meid, tot gauw!

    Liefs, Ria

Leave a Reply

